Beste consumenten,

 

Onder de knop Consumenten heeft u 3 mogelijkheden; 

Laatste krant gemist: hier heeft u de mogelijkheid om het Advertentieblad en/of ScheldeXpress online te lezen.

Folders in ons pakket: hier ziet u de folders die wij regelmatig verspreiden in bepaalde plaatsen of wijken, via de link kunt u ze ook online bekijken.

Bezorgklachten: mocht u, ondanks wij en de bezorgers onze best gedaan hebben, toch iets niet ontvangen in uw bus dan kunt u een klacht doorgeven aan ons. Bedenk a.u.b. dat niet alles wat verspreid wordt van ons afkomstig is.
Zo zijn de folders in folie niet van ons afkomstig en kunnen wij niets met uw klacht, hiervoor moet u klagen in de winkels.

 

Mogelijke reden van klachten!

Is uw brievenbus wel in orde?  
Voldoet hij wel aan de minimale afmetingen 32x265 mm, zie link onderaan. 

Staat hij maximaal 10 meter van de straat?
Zit er geen sticker NEE-JA of NEE-NEE  op, of juist wel?

Is uw brievenbus goed zichtbaar, leeg, klemt hij niet en is hij vrij van obstakels en beplanting?

Onze bezorgers komen elke week bij ruim 50.000 brievenbussen en vaak horen wij klachten van hun dat er veel brievenbussen niet voldoen aan deze punten. Jammer genoeg doet daar niemand wat mee!
Vooral in de oudere huizen zitten veel te kleine bussen en dan kom je dan als bezorger met een dik pakket folders/kranten, waar laat je dan je pakket, voor de deur op de mat?

 

Doe onze bezorgers een plezier en kijk eens kritisch naar uw brievenbus, wellicht kan u of een kennis het simpel verbeteren voor hun.

 

Alvast onze dank,

uw verspreider en bezorger